GARANTI.
Garanti og reklamation
Garanti:
På enkelte varer, f.eks. watch winder, kan producenten yde en produktgaranti, der går ud over den reklamationsret, du som privatkunde er sikret i henhold til købeloven. Oplysninger om en eventuel produktgaranti er vedlagt når du modtager den enkelte vare og vil også være synlig under beskrivelsen for varen her på LuxBoks.dk.
Reklamationsret:
Er du uheldig og modtager en vare fra os, f.eks. en urboks eller et smykkeskrin, med fejl/mangler, eller måtte disse opstå efter modtagelse af varen, har du som privat kunde minimum 2 års reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret eller ombyttet, få pengene tilbage eller få afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget. Derfor er det en forudsætning, at disse fejl/mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført fejlen/manglen. Har du udført forandringer eller indgreb i det købte uden LuxBoks.dk skriftlige samtykke fritages LuxBoks.dk for enhver forpligtelse.
HUSK, at du skal reklamere indenfor rimelig tid, efter at du har konstateret fejlen. Du skal IKKE selv betale for fragten for en reklamations vare. Vi sender dig en forudbetalt returlabel til sende pakken til os med Postnord. Vælger du alligevel selv at betale for retur fragten, refunderer vi kun rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, såfremt reklamationen er berettiget.
Følgende er ikke omfattet af reklamationsretten:
- Batterier, glas,
- Fejl forårsaget af overbelastning, forkert håndtering, ulykker, manglende vedligeholdelse, normal slitage, misbrug og skødesløs håndtering.
- Skader, der er opstået som følge af indgreb i watch winder fra dig selv eller uautoriserede forhandlere.
Fejl i vare/leverance:
Du opfordres til straks ved leverancens modtagelse, at kontrollere denne, herunder undersøge om leverancens kvalitet og mængde svarer til det du har bestilt.
HUSK, det er altid modtageren, der skal reklamere over en transportskade.
Såfremt leverancen ikke kvalitets- eller mængdemæssigt svarer til det aftalte/det du har bestilt, har LuxBoks.dk ret til at foretage om- og/eller efterlevering.
Sådan gør du:
Hvis du ønsker at reklamere over en vare, bedes du henvende dig til vores kundeservice på info@luxboks4you.com / telefon 30205062. Ved henvendelse bedes du venligst have ordre ID (9 bogstaver) eller fakturanummer klar.
Eller du kan downloade en formular, udfylde den og maile den til os. Uanset hvad du vælger sender vi dig efterfølgende en fragtbetalt returlabel. HUSK du skal IKKE selv betale for fragten på en reklamation.
Reklamationen/pakken sender du efterfølgende til:
LuxBoks.dk
Lindenæsvej 20
8300 Odder.
Husk altid at sende varen tilbage pakket i forsvarlig emballage og gerne i den originale forsendelsesemballage du modtog varen i. Så snart vi har modtaget og vurderet reklamationen hører du fra os omkring det videre forløb. Du skal påregne 1-2 ugers ekspeditionstid